torsdag 12 december 2013

Nya tag..

Ja jag tänkte att jag skulle försöka börja blogga lite igen. Kan vara kul för er som inte har facebook att läsa tänker jag!
Mycket har hänt sen sist. Jag har äntligen registrerat min firma. Så nu är jag egen företagare igen. Och det känns så spännande. Har startat en webshop, som är under uppbyggnad. Den kan ni finna på underbaraj.se
Just nu är det mycket julklappsbeställningar jag håller på med.. Tänk att det är mindre än två veckor kvar till jul. Tiden går för fort ibland!
För er nya läsare så går det bra att göra beställningar via min mail underbaraj@gmail.com om ni hittar något ni gillar eller bara har frågor.
Nu tänkte jag lägga upp en drös med bilder på lite av de ja sytt på sistone.
Ta hand om er och så lovar jag att bli mer aktiv på denna blogg.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar